Mix zdjeciowy + info co u mnie;)

Zapraszam na post pelen zdjec :)


Niestety z przyczyn osobistych o ktorych nie bardzo chce pisac musialam zniknac znowu z bloga.
Powolutku do was wracam.

Jakis czas temu bombardowałam Was zdjeciami i moimi zakupami sukienkowymi.  Nie moglam sie w ogolę zdecydować którą sukienkę zabrać ze sobą. Wreszcie na ślub wzięłam dwie jedna ktora widzicie na zdjeciu i zwykla czarna.


                                                       Do kupienia : Tutaj

Przy intensywnym spędzaniu wolnego czasu w Polsce w ogolę nie miałam głowy do robienia zdjęć.


Udało nam się wreszcie po rocznym czekaniu zrobić Nasz plener Ślubny hihihi;) Rok wczesniej z pleneru przegonila nas okropna zlewa dlatego zostal przelozony na ten rok.

A oto taka mala zapowiedz :)


Zawsze bedac w Polsce napadam na sklepy a potem musze wysylac paczke do siebie do domu :)



Budrelooo  podczas paczkowania. Nie lubię się pakować, a Wy?


Moj piesek Kochany - juz za niem tęsknie :( Neo


Moja suknia ślubna, ostatni raz już założyłam ja ... - do sprzedania jeśli któraś z Was potrzebuje :)


Moja nowa samolotowa poduszeczka z Biedronki:)

Nie lubię pożegnań ...



Depilacja, depilacja, depilacja
Ktora metode wolicie ? ciepły wosk czy depilator? Ja długo nie mogłam się przyzwyczai, bolało okropnie. Ale z czasem ból da się wytrzymać.

Po powrocie moje roślinki dalej żyły, a wręcz urosły bardzo wysoko. Tutaj warzywka w donicach.

 A tutaj kwiaty
 Moje zioła w domu przetrwały dzięki kula nawadniajacym.


Pobojowisko numer dwa hihih piekłam urodzinowe ciasta dla męża do pracy

 Pogoda robi się śliczna każdego dnia, wiec po pracy koniecznie ksiazka, kawa i relax w ogrodzie





Jeśli chodzi o moje ćwiczenia i sport. Dalej wspinaczka, dalej trening siłowy, dalej rower do pracy.
W planach coraz bardziej bieganie. Nie wiem dlaczego ale mam coraz większą ochotę zacząć biegać. Boje się trochę ale niedługo zbiorę siły i pobiegnę.

A na koniec duzo usmiechu dla Was !!!! Ja lece na trening.

                                                     Bluza do Kupienia: Tutaj


6 komentarzy:

  1. u mnie tez depilator... boli przeokropnie... ale mimo wszytsko nadal uzywam haha :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee tam ja nawet chłopaka nie mam, a Ty już mówisz o ślubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja juz niedlugo rok po slubie :P Kochana czas znalesc tego chlopaka : P

      Usuń
  3. Bieganie jest świetne, polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba zaczne w przyszlym tygodniu :)

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger