trening plus przestroga !!!

Mój trening siłowy plus przestroga

Jakiś czas temu pokazałam Wam mój trening siłowy. Ale dużo od tamtego czasu się zmieniło.

Postanowiłam ułożyć nowy trening siłowy .
Nie chce dzisiaj o nim opowiadać gdyż testuje go krotko.
Opowiem o nim jak pojawia się pierwsze efekty :)

Jakiś czas temu opowiadałam o podstawach treningu siłowego. Można o tym poczytać : TUTAJ

Długo zbierałam się do ćwiczeń siłowych, obecnie robiłam tylko aeroby plus jakieś dywanówki. Powód? Słodycze :( Standardowo przegrywałam walkę z nimi, ale na szczęście ogarnęłam się i jest już lepiej :)

Moje sposoby na walkę ze słodyczami opisałam : TUTA

Bradzo duzo czytalam o treningach silowych, diecie jak sie do tego wszytskiego przygotowac bo chcialam wreszcie zrobic to porzadnie :) Dlaczego?

No właśnie tutaj chciała bym to podkreślić - brak jakiejkolwiek wiedzy na temat treningów , diety to minimalne rezultaty a nawet doprowadzenie do kontuzji czy odwrotnego efektu.

Dlatego - podejdź do układania diety i treningów - Z GŁOWĄ !!!

Bardzo wiele pomogła mi stronka: kulturystyka.pl
Chyba nie ma osoby, która nie słyszała by o niej. Jeśli jednak jesteś taka osoba to zapraszam do odwiedzenia jej. Tam jest bardzooooo dużo informacji jak można ułożyć swój trening.

U mnie zawsze był problem taki ze chciałam szybkich efektów wiec ćwiczyłam jak szalona nie patrząc na dni restowe, a to duży błąd. Mięśnie muszą odpocząć, zregenerować się.

Przedstawiam tabelkę z owej strony, ktora fajnie obrazuje intenstywnosc treningu a ilosc dni restowych.


Grupa mięśniowa Przy intensywności niskiej Przy intensywności średniej Przy intensywności wysokiej
Mięśnie klatki piersiowej 2-3 dni 4-5 dni 6-7 dni
Mięśnie najszersze grzbietu 2-3 dni 4-5 dni 6-7 dni
Mięśnie dolnego grzbietu 2-3 dni 4-5 dni niewskazana
Mięsnie dwugłowe ramion  2 dni  3 dni 4-5 dni
Mięśnie trójgłowe ramion  2 dni  3 dni 4-5 dni
Mięsnie naramienne  2 dni  3 dni  4 dni
Mięśnie czworoboczne (kapturowe)  2 dni  3 dni  4 dni
Mięsnie brzucha  2 dni  3 dni  4 dni
Mięśnie czworogłowe ud  3 dni  4 dni 5-7 dni
Mięsnie dwugłowe ud  3 dni  4 dni 5-6 dni
Mięsnie łydek  2 dni  3 dni  4 dni



Pamietaj układając swój trening podejdź do tego odpowiedzialnie i profesjonalnie. Jeśli masz problem w ułożeniu treningu czy diety skontaktuj się z osobami, które znają się na tym.

Bardzo łatwo można zrobić sobie krzywdę i kontuzje a bardzo trudno jest z nich wyjść...



Be SLim















zrodlo


 kulturystyka.pl



















11 komentarzy:

  1. Świetny, profesjonalny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. W 100% prawda! Niestety jak się nie zna na układaniu treningów to warto albo dużo poczytać, albo poprosić o pomoc osobę z odpowiednią wiedzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mamy dobrą dietę i regenerujemy organizm, czyli śpimy odpowiednio, ćwiczyć możemy każdą partię ciała co 2 dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry plan treningowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba dać swojemu ciału odpocząć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak patrzę na tabelę, powinnam odpoczywać kilka dni, ćwiczę dość intensywnie i jeżeli chodzi o rest to mam go maksymalnie 1 dzień. Na razie czuję się świetnie i nie czuje, abym musiała odpoczywać dłużej.

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger