mix zdjeciowy

Zapraszam na mix zdjeciowy z ostatnich kilku dni.





Mala domoweczka:)

                                                           Sukienka kupiona: TUTAJ


Moje nowe milosci


                                                    Do kupienia TUTAJ

Ostatni moj zakup to sweterek z duzym dekoldem hihi

                                                   Do kupienia TUTAJ

Zakochalam sie w polencie. Znacie ja?  zdrowe zrodlo bialka!!!!
Juz niedlugo wstawie przepis na nia na blogu






idealnie miarki znalaylam za 5 zl lubie takie zakupki


wreszcie wrocilam do treningu silowego


moje pudeleczka i ukochana zupa z pietruszki i gruszki !!!




milego dnia Kochani !


16 komentarzy:

  1. ile tych pudełeczek! :D taki sprzęt do siłowego masz w domu?! <3 zazdro! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niop jeszcze mam kilka sprzętów w pokoju :) może kiedyś pokaże moja mała siłownie w domu:)

      Usuń
  2. Świetny zdjęciowy mix :) A na ostatnim zdjęciu wyglądasz bosko!
    Dodalam do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    http://zdrowanacodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i juz lecę do Ciebie :)

      Usuń
  3. jejku ostatnie zdjęcie takie mega zmysłowe ! ślicznie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę wrócić do treningu siłowego! :)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DIekuje :) oj wracaj Kochana wracaj do siłowego :) ja uwielbiam te zakwasy dzień po:)

      Usuń
  5. o jakie fajne pdzle. Ja tez musze sobie nowe sprawic. moje juz ledwo zyja. Ale tym razem kupie tylko 2-3 a nie caly komplet, bo zazwyczaj i tak wiekszosc nie uzywam. Mysle nad ZOEVA. Zupa z gruszki i pietrzski mnie zainspirowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoeva jeszcze nie miałam ale tez mam na nie ochotę:) oj tak zestawów nie mam sensu kupować , lepiej kupić pojedynczo

      Usuń
  6. Fajny mix zdjęciowy :). Korytka z jedzeniem, widzę, że produkcja masowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nioo, łatwiej jest mi sie zebrać i zrobic masowo a potem zamrozić niż gotować codziennie:) dzięki temu nie kusi mnie zeby zjeść cis niezdrowego botak to wyciągnę pudełeczko i mam co jeść:)

      Usuń
  7. noo lunch boxiki musza byc... ostatnie foto-jak modelka <3

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger