mix zdjeciowy

Zapraszam na kolejny mix zdjeciowy + info co u mnie :)


Niestety mało zdjęć ale w jakoś nie miałam głowy w ostatnim miesiącu do robienia fot.

Co nowego u mnie z dieta i treningami? Hmm... treningi wspinaczkowe powiększyliśmy o jeden dzień wiec w ciągu tygodnia jestem na ściance wspinaczkowej 4 razy:) Do tego 6 razy w tygodniu rower po około 2 godziny + cwiczenia w domu . CO cwicze w domu - sadze ze na ten temat zrobie osobna notke w najblizszym miesiacu, wiec mozecie sie jej spodzeiwac :)

Z dieta niestety troszcze ciezko - ostatnimi czasy słodycze dokleiły sie do mnie, ale juz sie ogarniam :)

A wiec troszeczkę zdjęć:)

Moj stroj wyjściowy ostatnio:)



Sukienkę kupiłam : TUTAJ
Kurtkę kupiłam TUTAJ



Uwielbiam wiosnę i kwitnące drzewka

Zdjecie z sesji zdjeciowej

Mój malutki nielad :)

Moje sniadanie  - granolaaaaa

Nowe butki do wspinania !! :) wreszcie

Ostatnio zakochalam sie w amino od fitnessguru - recenzje mozecie poczytaj jeden post nizej :)



Buziaki
Be SLim

10 komentarzy:

  1. super wyglądasz ;* ten nieład mi się bardzo podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny makijaż sesyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy! W ogóle jesteś bardzo ładną kobietą. :)
    Też uwielbiam kwitnące drzewa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana za takie milutkie slowa :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę butó do wspinaczki :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger