mix zdjeciowy luty

zapraszam na kolejny mix zdjeciowy :)


Przepraszam, ze tak malo pokazuje sie ostatnio postow z cwiczeniami, duetami itp...

Nadal cwicze i zdrowo sie odzywiam, zeby nie bylo watpliwosci ale praca, treningi i nowa pasja pochlonela mnie bardzo;)


Dzisiaj mix zdjeciowy malo sportowy ale chce zebyscie wiedzieli, ze zyje hihi :)



Nadal jestem w poszukiwaniu kiecki :)

Mam 2 nowe ale jedna totalnie odpaba, za  bardzo obcisla a nad druga musze sie jeszcze zastanowic, a Wy co o nich myslicie ?


Zamowilam ja : TUTAJ 


A to futerko po 
prostu uwielbiam !!!!!!
 
 Zamowilam je : TUTAJ

I to wlasnie ta sukieneczka nie za bardzo mi sie podoba:(

CHyba poszukam jakiejs klasycznej czerni:


Zamowilam ja : TUTAJ

Nowe tablice do cwiczen plus nowy drazek :):)




I na koniec kilka fot z ostnich wizazowych  sesji zdjeciowych :)









3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz, sukienka numer jeden to ideał :) widać bardzo schudłaś :) tak trzymaj !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszukiwania idealnej sukienki są trudne. Jeśli nie jesteś przekonana szukaj dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie jedynka wygrywa:) Piękna szminka:)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger