MIX ZDJECIOWY - Holiday part 1

Wróciłam :)
Duzo przeżyć i wspomnień. Najlepsze wspinanie  :)

Wracam już do Was Kochani z naładowanymi bateriami:)

Dzisiaj Mix zdjęciowy z wyjazdu




  Udało mi się z moimi zakupami i kilka godzin przed wyjazdem dostałam paczkę z moimi swetrami:) Przydały sie bardzo;)
Jeden widzicie ponizej na zdjeciu, wstawiam go gdyz duzo osob zachwycalo sie nim i pytalo mnie gdzie go mozna kupic wiec pod zdjeciem macie odnosnik gdzie go kupilam :)


                                                                     
                                                                  Mozna kupic TUTAJ






Wiecej zdjec w kolejnym poscie :)


10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. :)
    Gdzie byłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widok nieziemski! :D

    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu Positive Fit Life :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia prześliczne! Nie mogę się napatrzeć na takie widoki ;)
    Mam nadzieję że się dobrze bawiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo fajnie spędziłam tam czas:)

      Usuń
  4. Fantastyczne zdjęcia :D ale zazdroszczę Ci wyjazdu :D uwielbiam poznawać nowe miejsca

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki. :)
    Strasznie zazdroszczę Ci wyjazdu, ach!

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger