Wyjazd i szał zakupów

Już niedługo wreszcie wymarzona,  podroż poślubno - wspinaczkowa :)
Powoli kompletuje nowy sprzęt wspinaczkowy,nowa kamera go pro już jest aby moc pochwalić się  Wam naszym wyjazdem.
Ale dzisiaj trochę  o ciuszkach , które planuje zamówić i zabrać na wyjazd :)


Nawal pracy w ostatnim tygodniu bardzo mnie wykończył , co spowodowało choroba...
Wyjazd już niedługo, a wiec musze pokupować trochę ciuchów sportowych . Nie mam czasu i siły w czasie choroby chodzić  po sklepach wiec znowu postanowiłam zamówić soc online.

W planie ma  kupić bluzę, spodnie  i sukienkę na ślub mojego szwagra. Gdy wybierałam ostatnio sukienkę na mój ślub doradzałyście abym nie brała zbyt wyzywającej, bo nie wypada  i miałyście racje. Ale teraz myślę , ze mogę sobie poszaleć, ponieważ  to już nie mój własny, prywatny ślub tylko będę jako gość:)

Zacznę od bluzy, jak myślicie , ktorą z nich powinnam wziąć?

                                               Więcej informacji o niej znajdziecie : TUTAJ

                                         Więcej informacji o niej znajdziecie : TUTAJ

Jeśli chodzi o spodnie, to potrzebuje troszeczkę takich dresowych

                                          Więcej informacji o nich znajdziecie: TUTAJ

Wiem , wiem juz mam taka jedna pare, ale jestem bardzo z nich zadowolona  i rozważam czy nie kupic jeszcze jednej pary, tylko rozmiar mniejszy :)

                                                           Więcej  o nich: TUTAJ

I na koniec sukieneczka. Co o niej myslicie ? korci mnie mega zeby ja zamowic :)

Więcej  o niej :TUTAJ

Planuje jeszcze zajrzeć do Decathlon, mam kilka ciuchów  od nich i sobie chwale.




16 komentarzy:

  1. Dobre ciuszki na zimę ;) To okres w którym w dalszym ciągu można uprawiać sport, kwestia odpowiedniego ubioru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie;) ja nie zamierzam rrzygnowac z dojazdu do pracy rowerem nawet w zime ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. jest jeszcze blekitna. Jak myslisz rozowa czy blekitna ?

      Usuń
  3. Mi się te czarne spodenki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie podoba się bardziej bluza nr 2 i podoba mi się, że można ją rozpiąć, ale skoro bluza pod wspinaczkę to może nr 2 bo trochę dłuższa ?
    A sukienka prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korci mnie aby kupic dwie :) pierwsza do wspinania a druga do lazenia bo ten zameczek na boku mi sie u niej podob a;)

      Usuń
    2. a no ja dwie to po dylemacie :D

      Usuń
  5. Sukienka rewelacyjna podobnie jak i ostatnie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widze sukienka podoba Wam sie wiec chyba ja zamowie ;)

      Usuń
  6. sukienka cudna jednak nie na moje nogi;p;p a bluza marzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przesadzasz, nie trzeba meic nog do nieba na taka kiecke :):)

      Usuń
  7. Spodnie dresowe koniecznie muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj polecam te popielate sa super;)

      Usuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger