Mix zdjeciowy !!!

Wybaczcie, ze tak malo pojawia sie ostatnio postow.
Ale jestem bardzo zapracowana...
Dzisiaj przychodze do Was z nowym mixem zdjeciowym bo dawno juz go nie bylo :)


 Czas na trening :) + Nowa kurteczka  :)




Karnet juz kupiony.
Intensywne treningi do wyjazdu wspinaczkowego w grudniu na Kalymnos juz sa :)
A Tutaj wlasnie cwicze:


Skladniki do mojej sniadaniowej owsianki


Moje pomoce kuchenne ;) Troche mi sie tego nazbieralo :)


Prezent od meza;) wymarzone " suchafony ":)


 Moja mieta powoli sie rozrasta ;)


 Moj codzienny przyjaciel w drodze do pracy :)


Czas powoli wyciagac  kalosze :(



5 komentarzy:

  1. Ja najbardziej żałuje że z roweru tak mało korzystałam:(( kurtka naprawdę meegaa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj musisz to zmienic i czescierj wsiadac na rower ;)

      Usuń
  2. Ja nie wiem czy potrafiłabym się przesiąść z samochodu na rower... za wygodna jestem i to w szczególności w tą jesienną pogodę :D Ale jeśli Tobie to nie przeszkadza to super!

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger