Moja bialkowa milosc

Wszystko o mojej nowej bialkowej milosci juz dzisiaj :)

Zapraszam 


Chyba juz wszyscy czytali lub widzieli nowosci KFD :)

W fitnessowej blogosferze pojawily sie nowosci KFD czyli szejki bialkowe i desery  kazeinowe.

Pytanie, czy to dobrze, ze tak sie stalo?

Oczywiscie, ze tak.
Wiekszosc spoleczenstwa, a w tym kobiety uwazaly , ze takie suplementy sa tylko dla facetow i to tylko tych ktorzy "pakuj"a na silowni. 

Kobiety baly sie ich stosowac, zeby nie urosly im miescie  i nie byly babo -chlopami :)

Ale to tylko MITY !!!

Nie bede sie dzisiaj zaglebiac w temacie bialek bo o tym juz byl post, dzisiaj chcialabym opowiedziec o samym produkcie. Mimo iz dostalam go do testu, to moja opinia jest adekwatna do produktu. Mialam wolna reke aby go ocenic  i napisac czy mi sie podoba czy nie. I tak tez  uczynie.


Produkt wyglada tak.

KFD Premium WPC 80.




W 100 % czysty i instantyzowany koncentrat białka serwatkowego.
Dociero do nas w 700gramowej torbie, ktora wygladem  i faktura  kupila mnie:)

Po otwarciu ukazuje nam sie miarka - to bardzo duzy plus,  duzo roboty nam ulatwia.
Ja mam smak bananowo - truskawkowy. Chociaz bardziej wyczuwam smak truskawki niz banana. Ale dla mnie to na  plus bo kocham truskawki :)



Co to rozpuszczalnosci. Mieszam go w szejku  i rozpuszcza sie calkowicie i szybciutko bo doslownie potrzebuje kilku wstrzasniec.  I co najwazniejsze: Nie ma piany, poprostu jej NIE MA !To kolejny wielki plus dla KFD .

Oto dowod :) - brak piany



Mozna go mieszac z woda albo mlekiem. Wiadomo z mlekiej smakuje cudownie, ale jak ktos jest na redukcji - to raczej mieszac z woda. Smak tez jest bardzo dobry.

Taka torba starcza nam na 23 porcje dla mnie to okay, gdyz pije jeden dziennie.



 Tutaj podaje wartosci odzywcze, ktore sa na opakowaniu:


Nie ma barwnikow, konserwantow, bialek roslinnych ktore niestety czesto wystepuja w innych odzywkach.
Wiec dla mnie sa same plusy.
Krzywdy moim jelitom nie zrobil, alergi tez nie dostalam . Wiec bedzie stalym bywalcem  u mnie w szafce kuchennej.

Cena tez jest dobra, z promocja czy bez to nie wiecej niz 50 zlotych.

Jedyny minus to to , ze posiada  sukraloze - gdyby nie ona byla by to odzywka wszechczasow :) Ale mozna sie poratowac bo w smaku neutralnym, czyli naturalnym nie ma sukralozy. Czyzby udalo sie? :)

 
Pozdrawiam

Be Slim



7 komentarzy:

  1. Kiedyś próbowałam białka smakowego i wiem że są pyszne:) ja jednak nie korzystam z takich odżywek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasem, staram sie odzywiac zdrowo i ekologicznie, ale teraz mialam ochote sporbowac pierwszy raz takiego bialeczka;)

      Usuń
  2. uwielbiam KFD <3 slyszalam ze ta o smaku lodow jest obledna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, I wish for to subscribe for this web site to
    obtain most up-to-date updates, so where can i do it please help out.



    my site: cheap hosting uk html cheap hosting

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger