Mix zdjeciowy

Dzisiaj kolejny mix zdieciowy :)
Troszke mniej fot niz zwykle gdyz jakos nie mialam glowy na to aby robic zdjecia :)




Chyba czas, juz wyciagnac z szafy cieple ubrania... Tak szybko skonczylo sie lato...
Do mojej kolekcji cieplych ubran , dolaczyl ostatnio luzny, welniany sweterek.







               100% domowy kebab:)Jestem dumna z wykonania nawet  buleczki :):)


Dostalam 10 kg jablek :) Pierwsza mysl co z nich zrobie dla osoby ktora dala mi owoce - SZARLOTKA :) I oto jest :)


Nie potrafie zrozumiec, dlaczego w UK nikt nie zrywa jezyn...Parki sa wypelnione po brzegi krzaczkami jezyn... Dziwnie sie czulam jak je zrywalam w parku, a wszyscy patrzyli... Ale za to mam juz w sloiczkach super , zdrowy sok jezynowy :)

Nowa sportowa bluzeczka NIKE, Rozmiar M
 Do zamiany albo sprzedania.
 Dajcie znac jesli ktos ja chce;)


Hi hi  Ice bucket challenge  :)

20 komentarzy:

  1. wszystkie zdjęcia świetna , ale pierwsze ma w sobie to coś :) Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tego nie rozumiem - jak można nie zbierać/lubić/jeść jerzyn? Pyszne są! Tez posiadam taki sweter w swojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwni sa ludzie.., ale naszczescie jest wiecej jezyn dla mnie w parku:)

      Usuń
  3. ale pysznosci... no i #selfie musi byc ;)) hihi buzka

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek super! Bardzo mi się podoba. Co do kebaba to narobiłaś mi ochoty na noc... ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie strasz! ja mam nadzieję że jeszcze troszkę chociaż ciepła będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jeszcze sloneczko jest, ale ranki mega zimne jak jade rowerkiem do pracy...

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger