MIX ZDJECIOWY

Kolejny mix zdjeciowy :)



Czasem zamiast dresow ubieram sie normalnie :)

Tutaj szybkie fotki przed wyjsciem :)








A w tym kosciele tydzien temu powiedzielismy TAK ;)


Tyle dobroci dostalam od APTONIA :) Thank you ;) Podziele sie opinia za jakis czas;)



Powrocilam do pieczenia chlebka ;)



Moja nowa milosc :)  Bananowy !!! :)


Wieczorne wspinanko :)


Moja kolejna milosc - sos sojowy dodaje doslownie do wszystkiego !!! :)



Zapraszam Was serdecznie na mojego instagrama !!!  TUTAJ

11 komentarzy:

  1. Piękny kościół - gratuluję zamążpójścia !
    Sos sojowy też dodaję do wszystkiego. Prawie nie używam soli, więc w ten sposób "dosalam" potrawy :-) Tylko trzeba czytać skład, bo do sosów sojowych też lubią ładować świństwa :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana :)

      To prawda sklad trzeba przeczytac...

      Usuń
  2. Niesamowicie urokliwy ten kościółek...
    A marynarka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten kościół... Gratulacje :):):). Śliczny żakiet, brakuje mi tylko uśmiechu na tym zdjęciu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to zawsze mam problem z tym usmiechem na fotach :(

      Usuń
  4. Klimatyczny kościółek :) A chlebek...mniaaaaaaam! super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kościół cudny ! No i ten chlebek - pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żakiecik jest wspaniały, a kościół wygląda jeszcze lepiej. Wszystkiego dobrego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger