MIX Zdjeciowy

Dzisiaj kolejny mix zdjeciowy !!!


Przepraszam Was za tak dlugie przerwy w blogowaniu. Niestety Ten dzien zbliza sie wielkimi krokami i duzo czasu mi pochlania organizacja. Ale nie zapomnialam o Was i dzisiaj krotki mix zdjeciowy :)



Sportowe zakupki.

Zakupilam 2 bluzy sportowe. Mialam ich zdecydowanie za malo...






Weekendowe zwiedzanie nieturystycznych  "dziur"  :)
Uwielbiam takie sciezki :)
Zeby nie bylo, ze tylko jaskinie i gory , to nad morzem tez udalo mi sie byc :)



Oj z 15 lat chyba nie gralam na klawiszach - czas sobie cos poprzypominac.

Dostaje duzo  maili z pytaniej jakie buty posiadam do treningu. Jak narazie dalej te, chociaz mam w planie wybrac inne, polecacie cos ciekawego?:


I na koniec moj nowy maly przyjaciel :) Wersja mini:


18 komentarzy:

  1. Zakupy udane !
    Jaskinie są dla mnie tajemnicą i troszkę się ich boję.
    Takiego przyjaciela też mam w domku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez przerazaja jaskinie ale staram sie pokonywac strach bo widoki sa przepiekne :) I jak sie sprawuje przyjaciel ? :)

      Usuń
  2. ten mini orbitrek jest mega!!!! widze ze tez mieszkasz blisko wody :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie Kochana, ja mieszkam blizej skal:) niestety do najblizszego morza mam 1,5 godziny jazdy autem...

      Usuń
  3. Buciory wyglądają, na całkiem dobre, ale znam to drążące brzuch uczucie, że już chciałbym nowe:) Na klawiszach potrafię zagrać tylko ojca chrzestnego, a zamiast centek wolę tygrysie paski. No ale nie nosze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh no buty sprawuja sie super ale chciala bym cos z nike albo adidas :) hmm ja chrzestnego nie umiem ale za to bitelsi super mi wychodza ;)

      Usuń
  4. takie posty są najlepsze :) pierwsza bluza <3 marzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zachecam do kupna bo megaaaaaaa wygodna i milusia w dotyku :)

      Usuń
  5. jezu uśmiechnij się!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne bluzy, ale faktycznie wyglądasz na smutną, pora na uśmiech:)
    a buty do treningu czego, biegania? jak bieganie to szczerze polecam asics. Wcześniej byłam wierna przez kilka lat nike, 3 pary miałam, byłam pewna, że są najlepsze na świecie, ale po tym jak przesiadłam się na asics już nie chcę innych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej do treningu mi sa jakies potrzebne :)

      Co do sumiechu, kazdy mi tu o nim przypomina;) A ja jakos nie umiem sie na fotach usmiechac :( Postaram sie nastepnym razem ;)

      Usuń
  7. Zazdroszczę orbitreka, na pewno fajny sposób na cardio jak pogoda na dworze nie sprzyja bieganiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj fajny fajny, chociaz powiem, ze chyba wole wieksza wersje niz mini;)

      Usuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger