Przymusowa krotka przerwa


Niestety moi Drodzy nie bedzie mnie  przez najblizszy tydzien tutaj i na FB.

Powod ?...




Powod jest taki iz moj nowy dostawca internetu jest mi w stanie podpiac go dopiero 28 czerwca :( A umowa z obecnym konczy mi sie jutro...
Mam nadzieje, ze nie zapomnicie  o mnie przez ten tydzien :)

A wiec milego tygodnia Wam juz teraz zycze  i "do zobaczenia" w nastepna sobote.

Mam duzo nowych ksiazek wiec umile sobie jakos czas i na pewno za tydzien pojawi sie recenzja ksiazek bo dawno nie bylo zadnej  :)



Buziaki

Be Slim


12 komentarzy:

  1. Przynajmniej sobie odpoczniesz od netu i wrócisz zrelaksowana :) I ile czasu więcej nagle będziesz mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To udanego tygodnia życzę i wielu ciekawych książek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka przerwa od internetu często wychodzi na dobre ;) Miłego odpoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to aktywnego tygodnia Ci życzę :D do napisania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy potrzebuje przerwy od Internetu :)
    udanego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dziekuje i juz zapraszam do nowego posta o owych ksiazeczkach :)

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger