Powrot + recenzja ksiazek

Juz wrocilam  po  tygodniowej przerwie :) Nowy internet dziala wiec  moge smialo wracac do Was ;)

Dzisiaj recenzja 2 ksiazek, ktore mam nadzieje w przyszlosci pomoga mi udoskonalic mojego bloga.

Zapraszam


Gdy czytam inne blogi od razu zachwycam sie pieknymi zdjeciami, to one przykuwaja moja uwage najbardziej.

Chcialam aby i na moim blogu pojawialy sie zdjecia troche bardziej dopracowane, ladniejsze . dlatego postanowilam doksztalcic sie troche w fotografi i w tym pomogly mi 2 ksiazki, z ktorymi zapoznalam sie w "wolnym" tygodniu.

Pierwsza ksiazka to:

"Zaklecia Photoshopa edycja zdjec" - Anna Owczarz-Dadan


                                                    Mozna Kupic: Tutaj

Bardzo gruba encyklopedia. Az 690 stron.

Juz od razu moge powiedziec , ze to moja ulubiona ksiazka miesiaca !

Dla kogos kto nigdy nie uzywal photoshopa istny ideal.

Zawsze bardzo balam sie photoshopa, ze to za trudny program, ze za profesjonalny jak dla takiego lajka jak ja. Ale dzieki ksiazce okazal sie nie az tak straszny.

Ksiazka zostala podzielona na 14 rodzialow.

Kazdy rozdzial opowiada o czym zupelnie innym. Od typowych podstaw po zaawansowane technik korekcji zdjec.

Bardzo duzo przykladow tego co chcemy osiagnac po korekcji zdjecia.
Dokladna i czytelna instrukcja dajnej techniki.

Sadze, ze kazdy znajdzie cos dla siebie, gdyz ksiazka zawiera instrukcje dla niemal kazdego rodzaju zdjec.

Kilka zdjec, jak ksiazka wyglada. Przepraszam za jakos zdjec ale aparat nawalil ... :( Nastepny zdjeciowy miks postaram sie zrobic ladniej i przy wsparciu moich ksiazek  :)






 Druga ksiazka to:

"Fotografia kulinarna dla blogerow" - Matt Armendariz

 
Mozna kupic: Tutaj


Kolejna ciekawa ksiazka, dzieki ktorej poznamy techniki wykonywania zdjec potrawa.

Dlaczego akurat taka ksiazka?
Jak juz wiele razy wspominalam kocham gotowac, piec i spedzac wiele godzin w kuchni. Dlatego pomyslalam, ze jesli doloze do moich kuchennych rewolucji umiejetnosc zrobienia ladnego zdjecia moim potrawa to bede bardzo zadowolona.

Gdy szukam jakiegos smaczego przepisu, patrze najpierw na zdjecia. Jesli zdjecie potrawy spowoduje, ze chce je pochlonac to jest strzal w dyche  i przepis zapisuje w moim notatniki. 

Dlatego chcialabym czasem pochwalic sie Wam moimi potrawami. Wiec zdiecia potraw powinny Was troszeczke zachecic do ich przygotowania.

Dlatego z pomoca przyszla mi powyzsza ksiazka.

Opowiada nam jaki sprzet powinnismy uzyc. Rozne rodzaje swiatel, Jak ustawic potrawe do swiatla aby byla idealna. Kazda potrawa jest inna, kazdy owoc i warzywo rowniez. Dlatego kazdy "element" powinien byc osobno dopieszczony i w tym wlasnie pomaga nam ta ksiazka. Opisuje krok po kroku jak powinnismy ustawic nasze danie tak aby jej walory smakowe byly pokazane na naszym zdjeciu :)

Masa porad  i wskazowe.


















Pozdrawiam
Be Slim

10 komentarzy:

  1. Oj, mnie by się przydało przeczytać. Męczę się przy robieniu zdjęć, bo nigdy nie wychodzą takie jak bym chciała. A to światło złe, a to pod kontem złym - troszkę się męczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam Ci te poradniki, albo podobe :)

      Usuń
  2. Też bym chciał nauczyć się bawić w Photoshopie. Miałem go na kompie, ale cholerstwo tak skomplikowane, że odpuściłem. Może taki poradnik by pomógł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to polecam zakup takiego poradnika;) troche pokombinowalam na probnych fotach i naprawde mi sie udawalo;)

      Usuń
  3. Książki wyglądają na bardzo fajne:)
    Ja zdjęć nie umiem robić, ale gdy czasami wychodzi mi ładne to jestem przeszczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie umiem robic zdjec ale chce sie nauczyc chociaz troszeczke :):)

      Usuń
  4. musze powiedziec ze obie ksiazki prezentuja sie fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. obie książki wyglądają na ciekawe ! poczytałabym obydwie ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger