Moja slabosc

                                              A dzisiaj  o mojej slabosci



To jak Kocham kawe pisalam : Tutaj


Od kilku dni testuje nowe kawy.


Jak bym mogla to bym chetnie wszystkie na raz spróbowala, ale chyba  by mi serducho stanelo :):)


Mmmm pycha;) Warto sobie zamowic male paczuszki roznych , zeby poprobowac  i wybrac ulubiona:)

A Wy macie jakas ulubiona kawe , ktora mozecie polecic??

Kawy prezentuja sie tak :)

A moje ulubione z tych wszystkich to: orzech laskowy i smietankowa :)
























Pozdrawiam
Be Slim

6 komentarzy:

  1. O wow jaka kolekcja :) ja za kawą nie przepadam bo nie smakuje mi jakoś, ale kiedyś kupiłam sobie jakąś Irish Cream czy coś takiego i powiem że była fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakowe kawy wlasnie sa dobre dla kogos kto za bardzo nie przepada za normalnym smakiem kawy :)

      Usuń
  2. Od czasu do czasu wezmę łyka jakiejś rozpuszczalskiej kawy, ale ogólnie to nie piję. Woda, soki i melisa z miętą, kiedy mnie roznosi ;) Kawy mi nie trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie pije kawy dla kopa bo kawa na mnie nie dziala;) Pije bo lubie jej smak :):)

      Usuń
  3. Orzechowa kawa <3 ja uwielbiam bananową, własnej roboty :P:)

    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo a jak zrobic ta kawe bananowa?? :)

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger