Moje hobby sportowe

Dzisiaj chciała bym Wam opowiedzieć  o moim sportowym hobby, ktore jest ze mna juz 7 lat :)


Nie mówilam  o tym wczesniej  (chyba :)   ) ale od 7 lat wspinam sie po skałach w rożnych czesciach swiata :)

Dlaczego wspinaczka?
Hmm - kocham adrenaline a wspinaczka to ektremalny sport:) Nie raz zaliczalam loty po pare metrow:)
Czasem moja forma wspinaczkowa rosnie, czasem maleje;)

Jak w kazdym sporcie sa rozne trudnosci;  wspinaczka moze byc latwiejsza tzn wspinac sie po latwiejszych skalach i trudniejsza wspinac sie po trudnych "drogach" :)

Nie bede tutaj opowiadac  o technikach wspinania, sprzecie itp itd bo zrobila by sie z tego ksiazka;)

Moge tylko dodac , ze dzieki wspinaniu poznalam mojego przyszlego męża :):)

Wiekszosc moich weekendow spedzam w skalach, a gdy chce mi sie wspinac a pada deszcz to chodze  na sztuczne scianki wspinaczkowe w hali :)

Kady ma jakas dziedzine sportu  ktora kocha - Kocham rozne dziedziny , ale wspinaczka zawsze jest na pierwszym miejscu :)

Wklejam Wam kilka fot ze wspinaczki :)

Zdjecia troszke starsze bo jestem na urlopie w Polsce  i nowe ze wspinaczki sa na innym latopie w UK, ale te tez sa okay :)












I duzooooooo duzoooooooo wiecej :):):)

Moze kogos zachecilam wspinaniem :):)

22 komentarze:

  1. Pięknie to wygląda jak się patrzy z dołu. Ale chyba by mnie strach obleciał, no i moje ręce za słabe pewnie, ale chętnie bym spróbowała. Mam nadzieje że kiedyś na jakiej hali, na ściance, to by było fajne nowe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bedziesz miec okazje to koneicznie sprobuj :)

      Usuń
  2. Z moim lękiem wysokości chyba bym na zawał zeszła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie uwierzysz ale ja tez mam lek wysokosci hihih;)

      Usuń
  3. wow, to musi być wpsaniałe:) ja jednak bym nie dała rady:(

    OdpowiedzUsuń
  4. super!! silna z Ciebie bestia kobieto!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! ja boję się wejść po drabinie :D fajne hobby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez sie boje drabiny hahaha :):)

      Usuń
  6. Świetne hobby, chciałabym kiedyś spróbować, pokonałabym może lęk wysokości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze kiedys sie razem wybierzemy i pokaze CI co i jak ;):)

      Usuń
  7. Super to wygląda. Fajnie mieć ulubione sportowe zajęcie. Ja uwielbiam pływać i jeździć na rolkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plywanie tez lubie, a na rolkach to chyba z 15 lat ne smigalam :):) fajnie, ze kazdy ma jakies hobby sportowe;)

      Usuń
  8. extremalna kobieta :) ja uprawiam jogę
    http://magdafit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest jedna z tych rzeczy o których mówię, kiedyś zacznę :) Patrze na te Twoje fotki z zazdrością i faktycznie czuję się zmotywowany, żeby pójść w końcu na ściankę. Może później jakiś wypad na góry, żeby poczuć więcej adrenaliny. Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koniecznie musisz sprobowac:) moe kiedys sie spotkamy na jakiejs skale hihi ;)

      Usuń
  10. Aron Ralston.
    Jego historia fascynuje mnie od kilku tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wspinaczkę :) trenowałam ją kilka lat temu, ale z czasem z braku towarzystwa do wspinania pojawiły się nowe pasje sportowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym partnerem do drugiego konca liny to fakt czasem jest problem... hmmmmoze kiedys uda Ci sie wrocic do wspinu :)

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger