Mix zdjeciowy

            Dawno nie bylo mix zdjeciowego , wiec dzisiaj nadrabiam zaleglosci :)



Niestety bedac na urlopie w Polsce nie mialam czasu na robienie zdjec niestety...
Wiec dzisiaj tylko pare sztuk.                                          




Ogolnie nie wiem czy zauwazyliscie ale zmienilam koloro wlosow' na ciemniejszy :):)
I Zdecydowalam sie jednak na ten dresik z dziurami na kolanach :)


                                             


O piciu wody i moich metodach picia wiekszej ilosci wody pisalam  Tutaj i postanowilam zanabyc nowy dzbanek bo zaczelam czuc chlor w mojej wodzie w kranie wiec zaczelam filtrowac wode :)

A tutaj wreszcie zrobilam fote moich przenosnych butelek :) Rowniez temat dotyczacy zwiekszenia ilosci wody :)


Gdy wrocilam z Polski , moj trawnik , ktory nie chcial wcale rosnac . Zaskoczyl nas  i  poszalal z wysokoscia :)

prezent ktory kupilam Mojemu M :) Poducha do samolotu :):) zlozona i rozlozona :)



ksiazki do przeczytania, ktore niestety nie zmiescimy sie w bagazu i musza poczekac do sierpnia na mnie w Polsce...





Moja psinka :)


I na koniec pokaze Wam, jak mniej wiecej bedzie wygladal moj tort slubny :)  Z przodu i tylu :) Panna mloda bedzie na dole   stala i trzmala line i Pana mlodego :)



18 komentarzy:

  1. Tort zrobił na mnie największe wrażenie :)
    P.S. Nominowałam Cię do Liebster Award, po szczegóły zapraszam do siebie :)
    http://rozowo-szara.blogspot.com/2014/05/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tort po prostu świetny, ja to bym już dzisiaj wzięła ślub dla takiego tortu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe:) Mam nadzieje ze cukiernik zrobi taki sam;)

      Usuń
  3. świetny pomysł na tort!! a ty kochana wiecej sie usmiechaj :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh jakos nie umiem sie usmiechac do zdjec;/

      Usuń
  4. Ooo,kolorek wygląda bardzo naturalnie:) Aż Cię odmłodził (nie,żebyś staro wyglądała czy coś,le teraz jak nastka;PPP)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę o uśmiech na zdjęciach, a no tak może to stres przedślubny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie umiem sie usmiechac do zdjec...:(

      Usuń
  6. tort bardzo zabawny :) powodzenia w ślubnych wyzwaniach, będą potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Torcik robi wrażenie. Ja się nie odważyłam na taką szaloną wersję. A stres przedślubny wiem że daje się we znaki, ale trzeba się uśmiechać i mieć nadzieję że wszystko ułoży się po Twojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie nie ma u nas stresu :) a co do tortu hmm i tak go sie zje :D

      Usuń
  8. Lubię takie mixy, fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o blogerce. :)
    Tort jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger