Zakupy

                                  Kolejny mix zdjeciowy moich zakupow :)


Nadal mam manie na kurtki :)  Kiedys zrobie Wam zdjecie mojej szafy tylko z samymi kurtalami :) Hihi

Do kolekcji przybyla mi kolejna kurtka;)

Przepraszam za jakos zdjec: Ale robilam je szybko, gdyz znowu jestem chora :(
Wiec zalezalo mi na szybkim powrocie do lozka... Nawet bez makijazu bylam, wiec z gory przepraszam jesli starasze na tych zdjeciach ;)


A wiec pierwszy zakup to kurtala, urzekl mnie ten kolnierz, mega cieplutkiiiiiiiii :):)





                                           


Kolejna rzecz to sukienka.
Potrzebowalam  zwiewnej sukienki z odkrytymi plecami i wynalazlam cos takiego;)
Plus tej sukienki jest to , ze mozna ja nosic jako sukienke oczywiscie, ale rowniez jako bluzeczke;)



                                          Na koniec spodeneczki.  Na zdjeciu wyzej mozna juz je zobaczyc :) Kupilam dlatego ze podoba mi sie ta koroneczka z perelkami:)


                            



A Wy co w tym tygodniu kupilyscie :) Pochwalcie sie :):)

12 komentarzy:

  1. Kurtka idealnie by się sprawdziła na aktualną polską pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az tak zimno w PL jest ? A to mnie zdziwilas...

      Usuń
    2. Przynajmniej na śląsku, w sobotę było nawet nawet a teraz szaro,zimno i leje:(

      Usuń
    3. eh to kapa... u mnie jak narazie 3 dzien sloneczko ale jeszcze chlodno :)
      hmmm a mozesz ppowiedziec skad dokaldnie ejstes ze slaska? Bo ja tez z tamtad pochodze :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. nooo ten misiu pod spodem jest przecudowny:):):)

      Usuń
  3. Ja kupiłam jeansy i bluzeczkę w moim ukochanym kolorze baby blue.
    Opamiętaj się już z tymi kurtkami bo wiosnę straszysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh no juz, juz obiecuje ze nic z kurtek nie kupie;) Chociaz mnie kusi jeszcze jedna, pastelowa;) Ale okay hihih :) baby blue - hmmm ladnykolorek :):):)

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger