Moj lunch

Dzisiaj chcialabym przedstawic moje lunche, ktore jem bardzo czesto :)

1)           Falafele


2)                          Jajecznica  z warzywami. Pisalam o niej juz : TUTAJ

3)            Jogurt naturalny  z borowkami amerykanskimi i wiorkami kokosowymi



4)  Grilowany kurczak, z warzywami i kuskusem




5) Pancake z jagurtem naturalnym i borowkami i sokiem z jezyn



6)  Domowe pizze :):)




7) jack potatoes z warzywami i kotlecikami z kaszy gryczanej i sosen czonkowym


 8) Buleczka z szynka+ hummus + porcja warzyw




9) buleczka + szynka+ hummus, warzywa i placuszek marchewkowo - buraczkowy



 10) Domowy kebab 


11) Krem marchwiowo - pomaranczowy z imbirem, pisalam o nim: TUTAJ





:)

21 komentarzy:

  1. Mmmm, wszamałabym taką pizzę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zapraszam do mnie, moze dzis albo jutro zrobie :D:D:D

      Usuń
  2. Domowa pizza, mmm :) Zdarza mi się skusić na nią w dni treningowe, tak żebym miała mniejsze wyrzuty sumienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, zrobiłam się głodna przez Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuu! Wszystko wygląda przepysznie! Jak zrobiłaś sos do kebabu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sroku jest sos czosnkowy na bazie jogurtu i oregano a to czerwone to tylko ketchup bo ja mam nalog ketchupowy :) Mogla bym zjadac cala butelke codziennie :)

      Usuń
  5. Same pyszności na Waszych blogach znajduje, aż chce się jeść! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grunt, to aby było różnorodnie :)
    Domowy kebab najlepszy! można przepis?
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. planuje zrobic osobny post o kebabie, wiec tam podam przepis :)

      Usuń
  7. Wszystko wygląda super, nawet udało Ci się na zdjęciach parę uchwycić, widać że gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten domowy kebab wygląda obłędnie. :) Koniecznie spróbuję !

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger