Mix tygodniowy

Zauwazylam, ze w sumie wieksza czesc blogosfery ma taki tygodniowy, albo nawet miesieczny mix zdjec. Uwielbiam ogladac wlasnie u blogowiczow takie posty. Pomyslalam, skoro uwielbiam to dlaczego ja tego nie robie dla swoich czytelnikow?


Dlatego postanowilam na stale wdrozyc mixowy tydzien zdjec do swojego grafiku blogowego:)
Jest juz tydzien ksiazkowy to teraz dokladam tydzien zdjeciowy :)


Moje ukochane kapciuchy !!! Maja juz sporo lat, ale dalej wywoluja usmiech na mojej twarzy :)

Zdjecie tego nie oddaje, ale one sa ogromne. Takie 2 cudne kosmetyczki dorwalam w care shopie. Polski odpowiednij ciucholand :) Czerwona ze skory a nike wiadomo nike ;) Kazda kosztowala mnie tylko 5 zl - az zal bylo nie brac :D:D:D Gdyz byly nowe jeszcze z metkami :)

Moja mala hodowla kaktusow :)


Moj maly ogrodek w kuchni :D

To na niej codziennie sie mecze :)

Od razu mowie to TERMOFOR !!! Prezent od mojego faceta:) A dlaczego zyrafa? hmm odpowiedz w nastepnym miexie tygodniowym :)

A tutaj moja metoda na wode  o ktorej pisalam TUTAJ


Moja suknia slubna wreszcie do mnie dotarla :) Wygadalam sie slubem : TUTAJ   :)







14 komentarzy:

  1. gratulacje z okazji ślubu :-)
    Mam nadzieję , że się nam pochwalisz jak wyglądałaś w tym dniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) napewno sie pochwale :)

      Usuń
  2. Fajny mix:) Kapciuszki i żyrafa przesłodkie;] Sukienka na pewno będzie się pięknie prezentować na Tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Termofor świetny :D mam podobne kapciuszki :D
    Gratuuulacje kochana ;) czekamy na zdjecie w sukni ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno cos wstawie po slubie :) dziekuje :*

      Usuń
  4. Świetne te ciapcie ;) ja posiadam oczyszczacz do wody z Dalli i rownież sobie chwale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie filtruje juz wody:) kiedys to robilam ale juz nie potrzebuje:) ale dzbanek bez filtra tez mozna smialo uzywac;)

      Usuń
  5. U mnie też taki mix dziś :)

    www.eatsmart4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kapciuchy są cudowne haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie zdjęciowe migawki. :) Kapcie super, sama miałam kiedyś podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wszyscy przerabiali takie kapcie hihi :)

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger