Ksiazka - schudnij z kaizen

Uwielbiam czytac ksiazki.
Pamietam od dziecinstwa dla uspokojenia musialam miec ksizke  i tak zostalo do teraz.

Postanowilam, ze na blogu beda pojawiac sie recenzje ksiazek ktore wg mnie sa warte uwagi.
Beda to rozne gatunki wiec kazdy znajdzie cos dla siebie:)

Dzisiaj wyjatkowo w tygodniu, ale chce zapoczatkowac takie posty" weekend z ksiazka":) Bede podawac tytuly i krotka recenzje ksiazek ktore obecnie przeczytalam :)

Dzisiaj zaczynam od ksiazki  dotyczacej odchudzania.








                                  Ksiazke mozna kupic: TUTAJ



                                 

                    Ksiazke przeczytakam w 2 dni. Wciagnela mnie nieziemsko.

Po przeczytaniu jej i zanalizowaniu calego mojego odchudzania - dochodze do wniosku, ze Autor ma racje. Przechodzilam rozne etapy odchudzania, rozne sposoby. I tak naprawde kilka lat temu nieswiadoma owej metody sama ja stosowalam i to z wielkim skutkiem. Schudlam wtedy bardzo duzo.

Ale do sedna.

Ksiazke czyta sie bardzo przyjemnie. Autor pisze w jezyku potocznym, zrozumialym dla kazdego i co najwazniejsze zwraca sie bezposrednio do nas. Tak jak by z nami rozmawial.

"Schudnij z Kaizen" to wg mnie jedna z bardzo dobrych książek o odchudzaniu. Podeszłam do niej bardzo niepewnie. Ale moje zdanie na jej temat zmienialo sie z kazda przeczytana strona.. Ksiazka pozytywnie wpływa na nasze myslenie o odchudzaniu. Autor po wielu  próbach odchudzania, ktore niestety konczyly sie duzym efektem JO jo. W końcu znalazł sposób, jak schudnac. Wg ksiazki jak zaczac? : Od akceptacji samego siebie! Kiedy już "pokochasz "swoje cialo, przestaniesz meczyc sie dietami i glodowkami tylko wprowadzisz male kroczki tzn zaczniesz powoli wprowadzac zdrowe, dobre nawyki - szybko zauwazysz efekty niz do tej pory . Bo trzeba po prostu "przestać się odchudzać" aby schudnac:)


Wiem brzmi to nie logicznie, ale dam sobie reke uciac , ze zmienisz podejscie po przeczytaniu tej ksiazki.

W ksiazce znajduje sie mnostwo porad nawet jak pic wode :)

Skupmy sie na tym co lubimy. Nie mozemy codziennie czekac na efekty. Kilka razy dziennie stawac na wadze i mierzyc sie.

Efekty przyjfa same.


Nalezy robic to co sie lubi, to co sie kocha do niczego sie nie zmuszac.
Wszystko malymi kroczkami, a efekty przyjda same i co najwazniejsze bez efektu JO - JO.
Krotki wstep byl juz w poprzedniej notce. Pisalam  o tym jak nalezy oswoic sie z aktywnoscia fizycznai jak walczyc ze slodyczamiTo tez mniej wiecej jest teoria ktora wprowadza autor.
Poprzedni moj post mozesz przeczytac TUTAJ  i TUTAJ

Odchudzanie malymi kroczkami jest bardziej skuteczniejsze niz nagle ograniczanie doslownie wszystkiego. Myslisz, ze tak schudniesz? oczywiscie, ze nie . Organizm nie jest glupi i za pare dni da Ci popalic :)


A zatem jestem ciekawa waszego zdania na temat tej ksiazki. Moze ktos juz czytal ? :) 




Kolejna ksiazka bedzie dla biegaczy. 
Wlasnie zaczynam czytac  :)




11 komentarzy:

  1. Wiesz kupię , po przeczytaniu tej notki jestem na tak ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znac jak wrazenia po przeczytaniu :)

      Usuń
  2. Zainteresowałaś mnie, jak tylko przypływ gotówki spadnie mi z nieba to z chęcią zagłębię się w lekturę;)
    Poza tym podoba mi się jak piszesz, już mnie Twój blog wciągnął:D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą książkę na dnie w szafie i właśnie mi o niej przypomniałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. daj znac jakie wrazenia po przeczytaniu :)

      Usuń
  5. czytałam tę książkę - czyta się rzeczywiście przyjemnie, ale mam wrażenie, że odkrywcza ona nie jest specjalnie - po prostu, pozwala oderwać się i może kolejny raz zanalizować samą siebie
    pozdrawiam :)
    Try to design

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "kolejny raz zanalizować samą siebie " to juz jestcos :) jesli komus nie przypadnie do gustu ksiazka to i tak jestem pewna ze chociaz troche przemysli swoje odchudzanie :)

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger