Jak zaczac biegac?

Kolejny tydzien z ksiazka:)
Kolejna ksiazka w mojej nowej kolekcji.

 Przez ostatni tydzien relaksowalam sie z kolejna ksiazka.


Dzisiaj ksiazka  o bieganiu. Dlaczego taka kupilam?

Fakt jest taki, ze preferuje bardziej rower ( dlatego kolejna ksiazka o tematyce rowerowej lezy  w kupce do przeczytania :) ) ale Moj facet uwielbia biegac. Czasem pyta czy pojde z nim - ale ja stanowczo odmawiam, bo wiem jak by sie to skoczylo. Dlatego chcialam to zmienic

Kiedys , a dokaldnie rok temu sprobowalam biegac, nawet kupilam sobie specjalna butelke na wode ktora mozna latwo trzymac podczas biegu.
Wyszlam z domu i poprostu pobieglam. milion przystankow, bo brak sil, zadyszka juz po paru metrach. Po prostu tragedia.... Owszem jak ide na silownie  i wlaczam bierznie ,potrafie na niej bez zadnej przerwy biegnac nawet godzine... Nie rozumiem tego zupelnie.

Dlatego chcialam sie  do tego biegania przygotowac, raz na jakis czas fajnie by bylo wspolnie pobiegac  i tak aktywnie spedzic czas.

Dlatego kupilam wlasnie ta ksiazke, nie mowiac nic swojemu facetowi hihih :)

Wiem, ze wiele informacji mozna znalesc w internecie, czy od osob ktore juz biegaja. Ale ja jestem wzrokowcem, nie posiadam telefonu dotykowego ( nie moglam sie poprostu przyzwyczaic do takich, dlatego niestety nie posiadam instagramu...) wiec nie mam stalego dostepu do neta, aby szybko cos sprawdzic, a co najwazniejsze uwielbiam ksiazki i taka forma zdobywania wiedzy jest dla mnie idealna.

OKay juz nie zanudzam, bo pewnie czekacie na ta recenzje :)




                                                    Mozna kupic : Tutaj


Ksiazka "Jak zaczac biegac" jest podzieona na 9 rozdzialow. Kazdy rozdzial mowi o czyms innym, ale kazdy dopelnia sie w calosc.

Miedzy innymi mozna przeczytac o tym:

- Co nam daje bieganie
-Jaki sprzet nam jest potrzebny
-jak wdrozyc bieganie do naszej codziennosci nie rezygnujac z niczego
-Co jesci i pic
-jak pokonac swoje slabosci
-troche  o psychologi biegania
-jaka rozgrzewka  i rozciaganie

Po przeczytaniu tej ksiazki dla mnie, juz bieganie to nie jest jakis tajemniczy sport.
Zmienilam calkowicie myslenie o bieganiu.
To nie jest wyjscie z domu i po prostu biegniecie:)

Teraz wiem, jakie powinnam wybrac buty . Kazda stopa jest inna i nie kazdy but na  nia bedzie pasowal. Jak poradzic sobie z kolka , ktora dostaje za kazdym razem nawet jak biegne na autobus spozniona.
Sa opisane treningi , dzieki ktorym mozna idealnie dopasowac bieganie do swojego stylu zycia.
Wielki plus za to bo teraz gdy przeczytacie ksiazke nie bedziecie miec wymowki, ze nie macie czasu bo jestescie zapracowani :):))

Wg mnie to dobra ksiazka dla kazdego, nie tylko dla osoby poczatkujacej , ale tez zaawansowanej ktore chce poglebic swoja wiedze.

Jest to moja pierwsza ksiazka o bieganiu i sadze, ze nie ma sensu kupowac kolejnej. W ksiazce zawarte jest wszystko to co bylo mi potrzebne. Nie musze juz spedzac tylu godzin przy internecie z wujkiem google i szukac potrzebnych informacji.
Mam wszystko w jednym miejscu :)

Mam nadzieje, ze przyjdzie taki moment gdy moj facet znowu zapyta czy pojde z nim pobiegac a ja odpowiem - TAK  !!!   (bo wreszcie wiec co z czym sie je ) :)


A Wy juz czytaliscie jakies ksiazki o bieganiu? Moze macie jakis inne godne polecenia ?

3 komentarze:

  1. Nie czytałam ale jestem kocham biegać, nie wyobrażam sobie innej formy relaksu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ;) może zachęci mnie do biegania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger