A dzis troche prywaty

Dzisiaj moze troche prywaty.
Nie mam dzisiaj totalnie weny na notke  o tematyce sporowej bo od rana jestem czyms waznym zajeta....

czym?

 Czytaj dalej :)

      





Nie chwalilam sie tym wczesniej, ale w tym roku w lato biore slub :)
Dlatego moje dotychczasowe odchudzanie wiaze sie wlasnie z tym dniem.
Dzisiaj od rana siedze i zaznaczam co juz mamy zorganizowanie, a co jeszcze trzeba pozalatwiac.

Trudniej jest mi zorganizowac slub, gdyz slub bedzie w Polsce , a ja mieszkam w UK.

Lece w maju do Polski aby juz najwazniejsze sprawy pozalatwiac.
Tydzien w maju to zdecydowanie za krotko ale nie moge pozwolic sobie na dluzej.
Dlatego boje sie strasznie tego maja. To tylko 7 dni i trzeba pozalatwiac tyleeeeeeeeeee rzeczy.

 Moj notes peka w szwach.


Zdjecie ponizej przedstawia moj maly balagan dzis na lozku :)



31 komentarzy:

  1. Gratulację z okazji ślubu, ale jednocześnie współczuję załatwiania wszystkich spraw. Ja mam to za sobą i nie wspominam zbyt miło. Miałam taki moment że płakać mi się chciało, bo wszystko było nie tak. I zaczął mi się marzyć szybki ślub bez tego całego zamieszania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) hmm narazie wszystko jest po mojej myli ale pewnie jak bede w maju reszte zalatwiac to wsyzteko pewnie bedzie zle hihi :)

      Usuń
  2. Ooo,moje gratulacje, mam nadzieję, że wszystko zostanie zapięte na ostatni guzik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:) ja tez mam taka nadzieje. ale najwazniejsze - suknie juz mam :):)

      Usuń
    2. Zapewne będziesz pięknie wyglądać;) Liczę chociaż na jedno zdjęcie:)

      Usuń
    3. Mam w planie zamiescic jakies zdjecia tutaj po slubie:) Bede meic "inna" ektremalna sesje plenerowa dlatego chce nia sie tutaj pochwalic :)

      Usuń
  3. oj tak przed ślubem jest sporą do załatwienia, ja już w styczniu zaczynałam przygotowania, a ostatni tydzień był zwariowany - pełno roboty, rzeczy do załatwienia, ale gdzu przychodzi ten dzień to satysfakcja jest wielka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie uda wszytsko to satysfakcja bedzie ogromna - masz racje :)

      Usuń
  4. Gratulacje!!! nie zazdroszczę całego załatwiania, więc życzę powodzenia i wytwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana... zapraszam Cie do wzięcia udziału w konkursie ;) http://bodybuildingisalifestyle.blogspot.ie/2014/04/uwaga-konkurs-do-zgarniecia-torba-nike.html

      Usuń
  5. Moje gratulacje! Mam nadzieję, że ślub będzie tym wymarzonym! Trzymam kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bracik Ci zawsze pomoże :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaka fajna informacja :) , ten dzień będzie na pewno piękny , ja tez wybierałam się w Maju do Polski tyle że na dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz;) A gdzied dokladnie w polsce:>

      Usuń
  8. Gratuluję i mam nadzieję, że pójdzie gładko - maj jest piękny i pachnący, dobry wybór. Ale mimo wszystko te wszystkie załatwienia brzmią okropnie, mam nadzieję nigdy nie być zmuszona do brania ślubu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niepoczeba - slub biore w lato a dokladniej w sierpniu:)w maju lece tylko pozalatwiac sprawy zwiazane ze sluem:) hmm oj ziobaczysz jeszcze sama bedziesz slub organizowala;)

      Usuń
  9. Ślub to naprawdę kupa motywacji :) Jednocześnie też ogrom stresu, co albo napędza odchudzanie, albo wręcz przeciwnie, sama nie wyobrażam sobie załatwiać ślub będąc w innym państwie. Ale mam nadzieje, że uda Ci się wszystko ogarnąć, odchudzanie również i będzie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da sie ten slub jakos ogarnac:) Dobrze, ze wdzisiejszych czasach ludzie sa mobilnii jest internet i maila. Mozna doslownie wszyteko zalatwic droga mailowa i pocztowa :):)

      Dziekuje za wsparcie :*

      Usuń
  10. Gratulacje! Ja również w tym roku biorę ślub:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mieszkam w UK, również w Sheffield i również brałam teraz ślub w sierpniu w Polsce :) Wiec wiem doskonale ile zalatwiania wiaze sie z przygotowaniem wesela i dopiecie go na ostatni guzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I na dodatek bralas slub w tym samym dniu co ja hehe, Ale mega zbieg okolicznosci;):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Możliwe że nawet byłysmy razem na naukach przedmałżeńskich w polskim kościele :D

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger