zakupy

I przyszla wyczekana, wyteskniona paczka z ciuchami :)

Jakis czas temu pisalam o tym, ze bede testowac  sklep internetowy z ciuchami.
 -Dlaczego?
- wiele sklepow stacjonarnych ma fajne oferty ale poprostu nie lubie chodzic po sklepach  = marnowanie czasu -  nie lubie spedzac w sklepie wiecej niz 15 min - czuje sie wtedy mega zmeczona, odrazu boli mnie glowa od nadmiaru ubran na wieszakach.

Dlatego postanowilam potestowac sklepy internetowe.



Chodzi o sklep  Shein

Ale, ale zeby nie bylo jakiegos szalu ciuchowego  i mega nie odchudzic portfela.
Postanowilam obejrzec cala moja szafe zeby zastanowic sie co mi jest tak naprawde potrzebne i padlo na  - KURTKI ! - ich nigdy za wiele.

A dlaczego wybralam akurat ten sklep internetowy?
- skusily mnie pozytywne opinie  o tym sklepie
oraz, ze od razu przy rejestracji dostajemy 15 % znizki !



Dlatego moje pierwsze zakupy internetowe rozpoczelam od nabycia 2 kurtek: krotszej i dluzszej.

Pierwsza: krotka parka - hmm co mnie w niej urzeklo - OGROMNY kaptur.
Mozna sie nim zakryc tak, ze az nie widac twarzy.
(Dla osob ktore jada rano do pracy, na uczelnie czy szkoly i wybieraja komunikacje miejska  i lubia dosypiac w nich bedzie idealny  kaptur = super poduszka do spania :):) - taki zarcik. )
I najwazniejsza informacja 20 % taniej :) taka sama w kolorze zielonym juz nie byla na przecenie wiec dlatego kupilam krotka granatowa a na dole zobaczycie dluzsza zielona zeby nie byly takiego samego koloru :)
Kurtka jest ocieplana. Ma dwie glebokie kieszenie zapinane na zatrzaski.






                       Druga kurtka to takze parka ale juz dluzsza- wybralam ja bo jak wiadomo parka jest w modzie ale jest  dluga  i siega za tylek a  ciezko bylo mi znalesc taka dluga  ale nie za dluga w stancjonarnych sklepach.
Na dlugosc ma 80 cm . I co najwazniejsze az  27% taniej 
Jest ocieplana futerkiem, ale plusem jest to, ze gdy na dworze jest cieplej a my chcemy wlozyuc parke to mozemy odpiac futerko bo jest przymocowane do kurtki za pomoca guzikow - to jest ogromny plus tej kurtki. I posiada 2 ogromne kieszenie. Naprawde mozna upchac tam duzo rzeczy bez potrzeby noszenia torebki:)




                             
Plusy zakupow kurtek:

Obie sa ocieplane - wiec nadaja sie na sezon jesienno / zimowy.
Obie maja wlochaty kaptur - ktory poprostu uwielbiam.
Obie sa na przecenie.
Obie sa modne.
15 % znizki odrazu przy rejestracji.
Obie pasuja znakomicie

Podsumowanie:

Bardzo balam sie takich zakupow w internecie  tym bardzie kupna kurtki, ale jak mozecie zauwazyc wymiary sa podane przy kazdym ubraniu na stronie dlatego to pomoglo mi idealnie dobrac wymiary i nie martwic sie ze kupilam za mala czy za duza rzecz.
 

Jesli macie jakies pytania odnosnie zakupow na tej stonie smialo piszcie, nie kazdy umie poradzic sobie z jezykiem angielski.

Pomoge jak umiem :)

W planach mam zamar kupic te rzeczy:  Juz 2 zamowilam dzisiaj :)
Jakie? dowiecie sie jak przyjda ale napewno sa to dwie rzeczy z ponizszych zaproponowanych przeze mnie :)

Dlaczego tylko 2 rzeczy znowu zamowilam?
Bo nie chce wpasc w manie zakupowa  i wyznaczylam sobie cel , ze miesiecznie moge kupic tylko 2 ubrania;)
Dzieki takiemu systemowi, nie zbankrutuje  i moja szafa nie peknie w szwach :)



                                         Mozna kupic (30 % taniej)  TUTAJ

Mozna kupic ( 15 % taniej)  TUTAJ 

Mozna kupic (23 % taniej)  TUTAJ

 
Mozna kupic TUTAJ


Jesli chcesz cos kupic wejdz na :   Sheinside    - Z czystym sumieniem  moge powiedziec BEZPIECZNY  sklep





Be Slim



31 komentarzy:

  1. Pierwsza kurtka jest boska! A ten kaptur the best!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od razu jak zobaczylam ten kaptur to musialam wziasc ta kurtke :)

      Usuń
  2. fajna kurtka:) meeegaa sukienka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo sukienka jest boska, pelno jest super sukienek w tym sklepie :)

      Usuń
  3. Zauroczyła mnie ta niebieska kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie, tez i musialam ja kupic :)

      Usuń
    2. Hej :-) Ile dni musiałas czekac na zamówione ciuszki??Pozdrawiam!!

      Usuń
    3. Max do miesiaca sie czeka. Ale roznie przysylaja, raz szybciej raz dluzej:) A zamawialas juz cos? Ja wlasnie czekam na dwa sweterki:)

      Usuń
  4. Świetne kurteczki !! :-)
    i bardzo modny kolorek tej wiosny ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś powiedzieć, jak wygląda sama opłata za ubrania i przesyłkę? Chciałam zamówić kilka rzeczy z takiej strony wish.com i nie bardzo wiem jak to wygląda, jeśli chodzi o zagraniczne strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chodzi o wish.com, nigdy przez nia nic nie zamawialam wiec Ci nie pomoge. Jedynie moge powiedziec jak to wyglada przy sheinside.com gdzie kupilam powyzsze rzeczy.

      Usuń
    2. Ale myślę, że to dość podobnie będzie działać ;) Chodzi mi przede wszystkim o walutę, czy ja sama muszę jakoś to zrobić czy to automatycznie w banku pieniądze są wymieniane ze złotówek na na przykład dolary i czy wiąże się z tym jakaś opłata?

      Usuń
    3. Kwota jest automatycznie przeliczana na wymaganą walutę po kursie organizacji, która wydała kartę (kurs na dany dzień można sprawdzić odpowiednio na stronie Visy lub MasterCard ) :) nie ma zadnych dodatkowych oplat :)

      Usuń
  6. Pozdrawiam autorów strony!

    Here is my page: promuj strone

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, znalazłem u państwa na stronie masę interesujących
    mnie informacji. Oby tak dalej! Pozdrawiam

    my homepage: dodaj strone

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się strona ;) sporo informacji i estetycznie przedstawione.
    Pozdrawiam

    Also visit my webpage; top strony

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujace informacje sa na tej stronie, wszystkiego naj...


    Also visit my page; katalog stron

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesująca strona internetowa. Polecam znajomym

    Here is my web blog :: darmowy seo katalog

    OdpowiedzUsuń
  11. a wiesz coś na temat wish.com? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co kiedys ktos sie mnie o ten sklep pytal , to wyglada to tak samo jak w sheinside.com :)

      Usuń
  12. Jaki rozmiar kurtki? (zielony)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i'm so worried, i ordered the same size as you, my bust is 102 cm, and based on the website this parka has 122 cm bust. do you think it's good for me? thank for your answer

      Usuń
    2. I think that will be good. You do not have to worry.

      Jacket should always be a bit looser. :)

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger