Cwiczenia na uda

Dzisiaj kolejna partia filmow z cwiczeniami.

Dzisiaj cwiczenia na UDA.

Dodatkowe cwiczenia na wewnetrzna strone ud: mozecie przeczytac w moim poprzednim poscie czyli : TUTAJ

Wiele osob ma  klopot z udami i ja niestety tez jestem w tej grupie.
Zawsze marzyla mi sie przerwa miedzy nogami...

Dlatego wybralam takie zestawy cwiczen ktore wg mnie sa idealne na uda.
Sa to filmiki bo tak najlatwiej sie cwiczy - wiem po sobie :)


Napiszcie w komentarzach jakie chcelibyscie jeszcze zestawy cwiczen w kolejnych postach:)















12 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o trening nóg, to biefanie mi wystarcza :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bieganie jest super na wszystko, ale kazdy " umie" biegac :) wiec te cwiczenia to dla tych "innych" ludzikow :)

      Usuń
  2. Ja to z tych biegajacych bardziej, nie ćwicze nic innego bo len, a tak wyjdę sobie na godzinke pobiegać, poodycham świeżym powietrzem i mi wystarcza ;) zapraszam do obserwowania mojego bloga, juz niedługo post na temat obuwia do biegania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to lenistwoto najwiekszy problem, ja tez szybko sie zniechecam...

      Usuń
  3. Ja skupiam się na udach:) i nawet widać rezultaty największy problem u mnie to jednak cellulit na nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamieszczalam kiedys post na cwiczenia na cellulit :)

      Usuń
  4. Nie lubię swoich ud, więc ćwiczenia na tę partię wykonuję regularnie. Przerwę między nogami mam, obwód ud mam dosyć mały, ale co z tego, jak mam cellulit i galaretowatą skórę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga, poszukam u mnie na blogu, jakis czas temu dawalam cwiczenia na cellulit:)

      Usuń
    2. niektóre z tych ćwiczeń wykonuję. Jestem zdania, że każda forma ruchu jest zbawienna przy cellulicie, ale potrzeba czasu. Ja ćwiczę dopiero od stycznia, więc na efekty jeszcze trochę za szybko.:)

      Usuń
    3. Oj to troszke musisz poczekac:) Moge Ci polecic jako masazystka, masaz bankami chinskimi, ale idz do dobrego salonu masazu, nie rob sama tego masazu bo mozna sie uszkodzic;) seria zabiegow i bardzo szybko likwiduje cellulit ;)

      Usuń
    4. Chyba wolę nie ryzykować, bo mam pajączki na nogach;/

      Usuń
    5. Aaa to odpada - to tylko cwiczenia i masaze szczotka pod prysznicem ;) no i balsamy czy kremy albo oliwka

      Usuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger