Cwiczenia na plecy i ramiona

Zauwazylam, ze wiele osob poszukuje cwiczen na plecy i ramiona.

Zmotywowalo mnie to aby napisac dla was taki post:)

A wiec dzisiaj duzooooo cwiczen na plecy i ramiona :)

Zapraszam





Juz jakis czas temu pisaslam  o treningu plecow mozecie poczytac  o nim TUTAJ i TUTAJ oraz TUTAJ

Wysmuklające ćwiczenia na plecy, ramiona i ręce - z hantlami

Ćwiczenia Fitness na Mięśnie Pleców i Bicepsy


Ćwiczenia na piękne ramiona dla kobiet

Trening na ramiona



Ćwiczenia ujędrniające obwisłe ramiona - seria z hantlami


Workout - Shoulders, Arms & Upper Back Workout


Workout with Fat Burning Cardio Intervals - Arm, Chest, Back & Shoulder Workout



Sexy Shoulder and Back Workout For Women



How to Lose Back Fat


Sexy Arms 5 Minute Workout



20 Minutes to Sexy Toned Arms


Stretches for Tense Shoulders & Back Pain Relief, Beginners How to Routine, Safe Stretching Yoga


Upper Body Meltdown: Lose Weight, Sculpt your arms, shoulders & back (Arms workout)


Special Ab Kick Box


CHEST, SHOULDERS, BACK & ARMS















zrodlo: youtube.pl i google.pl

10 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.* moze obserwacja za obserwacje? :) jeśli tak to zaobserwuj mnie pierwsza i poinformuj mnie o tym na blogu, a zrobie to samo! :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. ćwiczenia na pewno mi się przydają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez :) zabralam chlopakowi sztange i teraz ja na niej cisne hihih ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne przykłady ćwiczeń. Dodatkowo można się podciągać na drążku. Ja mam drążek w futrynie i mąż mi go celowo obniża, żeby mi było łatwiej. Nawet nie odrywam nóg od ziemi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drazek jest tez super :) duzooo roznych nachwytow, podchwytow itp na nim wykonywac:)

      Usuń
  5. We stumbled over here coming from a different website and thought I might check things out.

    I like what I see so now i am following you. Look forward to going over your web page again.

    My page :: Back Pain

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba zdecydowanie wrócić do ćwiczeń!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger