KONKURS - gotowi do startu S T A R T !!!

Tak jak wspomnialam kilka tygodni temu - gdy na FB bedzie 100 czlonkow rozpocznie sie konkurs :)

Tak stalo sie dzisiaj a wiec konkurs rozpoczety !!!

Do wygrania Buty  ELBRUS


                                                     




Zasady konkursu:

1) Konkurs trwa do 28 lutego czyli do konca miesiaca.

2) Aby wziasc udzial w konkursie nalezy polubic moja strone na FB. (jesli nie masz FB prosze poinformuj mnie  o tym pod swoja odpowiedzia w komentarzach)

3) Dokonczyc zdanie pod tym wpisem w komentarzach: 

Chcialabym / Chcialbym byc Slim, poniewaz
...   

+ wyslac do mnie maila z imieniem, nazwiskiem, nickiem jaki bedziecie miec przy dodawaniu odpowiedzi na pytanie  i numerem buta.
W temacie prosze napisac "konkurs + swoj nick z komatarza"- prosze o wysylanie maili na adres  beslimukuk@gmail.com

4) Zglaszamy sie tylko raz. Czyli jedna osoba moze dokonczyc zdanie tylko raz.

5) Wyniki konkursu zostana ogloszone  2 marca.

6) Nagrody beda wyslane na moj koszt.

7) Po wylosowaniu jedenj osob odezwe sie do niej mailem + Wyniki zostana ogloszone na blogu.

8) Podsumowujac aby w 100% byc zakwalifikowany do wziecia udzialu w konkursie nalezy spelnic 4 warunki:

- Polubic Be Slim na FB - zakladke do polubienia macie po prawej str na blogu
- dokonczyc zdanie w komentarzu : "Chcialabym/ chcialbym byc Slim, poniewaz..."
-wyslac do mnie maila z Imieniem, nazwiskiem, nickiem i rozmiarem buta z tematem " konkurs+ nick"
-zmiescic sie w terminie do 28 lutego do godziny 00:00.

Te 4 zasady upowazniaja do wziecia udzialu w konkursie.

Pozdrawiam i zycze owocnego pisania :)



Be Slim

12 komentarzy:

  1. Chcialabym byc Slim, poniewaz chcialabym sie podobac mezczyzna.
    Od paru miesiecy walcze, zeby doprowadzic sie do stanu , w ktoym patrzyli by na mnie z podziwiem a nie z litoscia. Mam nadziej, ze mi sie uda.

    P.S

    Fajny konkursik :)


    Pozdrawiam


    Wytrwala

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcialabym byc Slim, poniewaz chce wreszcie usmiechnac sie w lustrze.

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym być Slim, ponieważ chciałabym zaakceptować i polubić swoje ciało i wygląd. B dopiero wtedy gdy sama będę się sobie podobać, inni również zwrócą na mnie uwagę. Najważniejsze to kochać siebie i to jakim się jest, w granicach rozsądku oczywiście :)
    Lizzz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcialabym byc Slim, poniewaz to moje najwieksze marzenie.

    Marzycielka

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym być slim ponieważ, mogłabym chodzić latem w bikini, bez obawy o cellulit. Mogłabym robić cudowne zdjęcia swojemu ciału i mogłabym w końcu siebie zaakceptować, śmiać się i cieszyć życiem. Mogłabym iść do sklepu, wziąć rozmiar spodni 34 i stwierdzić, że leżą na mnie idealnie.
    Darry075

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym być slim ponieważ, wreszcie chce wygladac jakos w bikini w lecie ,a nie straszyc na plazy wszystkich w okolo.
    Paula 89

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym być Slim, ponieważ chciałabym mieć płaski brzuch, zgrabną pupę i szczupłe uda :) chciałabym zrobić coś dla siebie, nieważne jest dla mnie zdanie innych . Po prostu chcę zrobić coś dla siebie :)

    Kociak

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym być Slim, ponieważ bycie Slim oznacza nie bycie chudą, lecz zdrową osobą. Każda osoba, która dąży do tego, aby być Slim wie, że warto ćwiczyć i zdrowo się odżywiać nie dla innych, lecz dla siebie, dla własnej satysfakcji, dla własnego samopoczucia dla własnej samooceny. Dlatego warto się starać i walczyć ze sobą każdego dnia, od tych dni zależy nasze życie. BĄDŹMY SLIM I BĄDŹMY SZCZĘŚLIWE KAŻDEGO DNIA XD POWODZENIA !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym być slim, ponieważ w takim wydaniu czuję się dobrze. Życiowe doświadczenia spowodowały, że niestety sylwetka nie jest taka jak powinna być. Slim w moim przekonaniu jest to sposób na całe życie, a nie krótkotrwała dieta czy odchudzanie. Odpowiednie odżywianie, uprawianie sportu sprawia zarówno, że jesteśmy slim, ale i także od środka jesteśmy zdrowi. A to wszystko przekłada się moim zdaniem na zadowolenie w każdym aspekcie naszego życia. Endorfiny po treningu oraz dzięki zdrowym nawykom powodują, że jesteśmy pełni życia i dzień bez aktywności wydaje się dniem straconym. Chciałabym powrócić do bycia slim, gdzie ten okres był dla mnie jednym z najlepszych czasów. Teraz robię wszystko, aby tego dokonać. Buty przydadzą mi się do biegania- postanowiłam rozpocząć bieganie na świeżym powietrzu. Pozdrawiam

    Endorfinka

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym być slim, ponieważ chcę czuć się dobrze sama ze sobą na moim ślubie w przyszłym roku ;) Właśnie zaczynam treningi i zdrową dietę i marzę o jędrnej szczupłej sylwetce, mam dobrą motywację. Będę slim, a mój narzeczony padnie z wrażenia! Pozdrawiam.
    Optymistka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od Anonimowa A: chciałabym być slim, ponieważ moda taka? Nie! Ja z treningów uwielbiam wracać na raka:) Nie wystające kości i twarz zmarnowana, ale mięśnie i siła jak u Pudziana;) A teraz poważnie, kocham piękne ciało, a biegania i treningów zawsze jest mi mało. Kiedyś załatwiałam z wf-u zwolnienia, teraz chcę ćwiczyć niemal bez wytchnienia. Długo marzyłam by miec fit ciało, i na tym myśleniu lato upływało. Powiedziałam sobie - dość innych podziwiania, pora się leniuchu wziąć samej do działania. Bieganie, pompki brzuszki,łyżwy i wykroki, i moje ukochane na skakance skoki. Robie to nie po to by inni podziwiali, ale DLA SIEBIE i zdrowia, bo zawsze mawiali ze kiedy zdrowe ciało to i duch zdrowy, a ja sie podpisuję nazwiskiem do tej mowy. Slim chce byc dla siebie, nie podziwu ludzi, bo kocham swoje ciało i nie chce marudzic ani sie go wstydzic, bo wstyd dla mnie lenistwo, a wiem ze pracą z ciałem zrobić mogę wszystko. A buty do biegania które są nagrodą, tylko osiągnąć cel mi pomogą;) Wiosna idzie, śniegu nie ma, biegać pragnę bez wytchnienia<3

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym być slim, bo to jest sexy;)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger