P90x3 - moj nowy trening

Od 2 miesiecy trenuje P90x, ale z przyczyn osobistych mialam 2 tygodniowa przerwe.
Na szczescie moja waga i centymetry podczas tej przerwy nie powiekszyly sie :)
Ostatnio na pewnym blogu z ktorego czerpalam informacje dotyczace P90x znalazlam nowy trening P90X3 - wiem ze nie powinnam przerywac P90x tylko skonczyc go do konca ale nowy trening jest bardziej dla mnie przyjazny gdyz trwa krocej bo 30 min wiec do niego dodaje cwiczenia z Mel B.  I taki zestaw jest dla mnie idealny.

Ponizej przyklejam info dotyczace P90x3:






P90X3 proponuje nam 4 programy do wyboru; CLASSIC, dla rownomiernej rzezby ciala, ilosc cardio jest wprost proporcjonalna do ilosci treningow silowych.
LEAN, dla osob, ktore nastawione sa na szybszy spadek wagi przez wykonywanie wiekszej ilosci treningow cardio.
MASS, dla osob chcacych zbudowac wieksza mase miesniowa.
DOUBLES dla “maniakow” :D ktorzy chca osiagnac maxymalne rezultaty poprzez wykonywanie treningow 2 razy dziennie.

Wymagany sprzet jest dokladnie taki sam jak do P90X; kilka ciezarkow ( ja uzywam 2kg, 3kg, 4kg, 6kg ), drazek badz expander na drzwi, mata do yogi oraz TY SAM :D

Pierwsza zaleta jaka rzuca sie w oczy jest CZAS, godzinne treningi zostaly skrocone do 30min, co zapewne podoba sie kazdemu z nas :) tyczy sie to rowniez Yogi, dzieki Bogu…hehe Wieksza roznorodnosc treningow; total synergistics, cvx, agility x, triometrics, pilates x, yoga, incinerator, the challenge, mmx, the warrior, isometrix, dynamix, decelerator, accelerator, eccentric upper, eccentric lower.

Zaliczylam kilka programow z Beachbody, kocham je wszystkie jednak P90X jest ” The Mothership of all ” Wedlug mojej opini jezeli zalezy Ci na zbudowaniu atletycznej sylwetki nie znajdziesz lepszego programu. Nie zrozumcie mnie zle, kazdy z programow Beachbody gwarantuje to co obiecuje, jednak w P90x jest wszystko, szczegolnie w P90X3 gdzie  teraz UWAGA, jest az 16 roznych treningow! Cardio, trening silowy z i bez obciazenia, ukochana przez wszystkich joga :D, pilates, sztuki walki, cwiczenia playometryczne……..uffff jest tego naprawde sporo, nie ma wiec bata, ze Twoje cialo zderzajac sie z ta cala sila oporu nie odpalci sie sylwetka o jakiej nawet nie marzysz. GONG……..! oczywiscie tylko i wylacznie wtedy kiedy bedzie przestrzegac sie zasad zdrowego zywienia!!!! ( Nie mowie tu o zadnej diecie odchudzajacej!!! To ma byc racjonalne spozywanie nieprzetworzonej fabrycznie zywnosci, 5 razy dziennie )



Jesli chcesz wiedziec skad wziasc program i plan treningowy - prosze napisz a pomoge :)




zrodlo: http://malywielkiswiatewla.wordpress.com/

18 komentarzy:

  1. ten wpis to częściowa kopia z bloga:
    http://malywielkiswiatewla.wordpress.com/2013/12/15/p90x3-yeah-baby-d/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podalam na dole zrodlo z ktorego skorzystalam :)

      Usuń
  2. hej...wlasnie przypadkiem trafilam na twojego bloga...jest naprawde mega... czytam i czytam...wlasnie zatrzymalam sie tutaj przy tym treningu...juz o tym slyszalam i na yt widzialam nieziemskie efekty....tez tak chce...ale nie moge sie zebrac,boje sie ze spuchne po 5 min itd...przed 2 tyg rzucilam palenie i juz na waze przybylo mi 3 kg....szok i katastrofa...podpowiedz jak sie zmobilizowac....dodam jeszcze ze momentalnie mam duuuzo stresú,klopoty ze spaniem...przede mna b.wazny egzamin w kwietniu,plus szkola i praca i 2 dzieci......przez stress niestety tez tyje.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj z takim podejsciem bedzie trudno ogarnac sie.
      Ale wiesz co , w przyszlym tygodniu chce zrobic recenzje ksiazki ktora obecnie czytam, Swietna ksiazka ktora zmienila moje podejscie do odchudzania, sadze ze to bedzie idealna pozycja dl czytania dla Ciebie. Jeszcze nie ejstem w polowie tej ksiazki a juz zaczynam miec inne podejscie do odchudzania. Prosze zagladaj tutaj czesciej i jak ukaze sie recenzja przeczytaj ja;)

      Jak narazie polecam wszyteko stopniowo: jedz male porcje 5-6 razy dzinnie, duzo wody, jak nie luboisz pic (ja mam z tym poblem ) to nalewam sobie wode to super kieliszka po winie i jakos mi latwiej z niegho wypic ta wode niz z normalnego kubka;) cwiczenia na odchudzanie musza byc intensywne , ale wiesz co jest najlepsze przy odchudzaniu, jak robisz to co lubisz. Jesli boisz sie szybkiego meczenia itp, znajdz sobie takie cwiczenia ktore wiesz ze polubisz i beda sprawialy Ci radosc z ich wykonywania. Nie wybieraj cwiczen ktore zniecheca Cie odrazu bo nigdy nie schudniesz, jesli lubisz biegac, jezdzic na rowerze wygospodaruj sobie 3 godziny w tygodniu i pojezdzic:)
      masz dzieciaki,- zabieraj je na wycieczki do parku, zabawa na swiezym powietrzu = duzo ruchu;) odchudzanie to nie tylko meczace cwiczenia w domu tzn dywanowki. Powiem Ci szczerze, ze nie zrobilam tego treningu P30X3 do konca- poporstu nie dalam rasdy bo szybko sie znidzilam, wole wziasc rower i pojechac gdzies niz meczyc sie tymi samamy cwiczeniami:) Sama ulozylam sobie trening silowy w domu, i robie rozne inne cwiczenia w domu jak pogoda jest brzydka ale robie te ktore lubie, a nie te ktore powoduja ze zaczynam klnac pod nosem zeby juz sie skonczyly :)

      Rob tak aby odchudzanie bylo Twopja przyjemnoscia i nalogiem (taki nalog jest super :) ) niz katorga :)

      Metoda malych kroczkow - troszeczke juz zaczynam mowic jak jak autor ksiazki wpoil mi pewne mysli do glowy i tak mi zostalo:)

      Powodzenia i oddzywam sie :) Jesli masz jakies pytania jeszcze, chcetnie pomoge Ci ;) buziaczki;*

      Usuń
  3. dzieki wielkie ze odpisalas... czekam na recenzje ksiazki... brzmi ciekawie.. co do odzywiania to w sumie nie bylo by problemu ale..... kazdy mowi co innego i am juz Taki metlik w glowie ze szok.. nawet w szkole mialam odzywianie i dietetyke i co?!?! jedni mowia zeby schudnac odrzuc wegle inni ze nie bo bez wegli nie da rady itd itp...im dluzej sie odchudzam jestem coraz bardziej tlusta...hahaha...ale taka Prawda....rzucialam palenie aby zaczac cwiczyc.. i jak to jest... np moj trening to skalpel chodakowskiej + 10 min na posladki z mel b ....i to albo o 4:30 rano albo o 18 wieczorem....i teraz jest pytanie co dzien cwiczyc czy nie.... przed czy po posilku..? czy w ogole bez roznicy?? w szkole sieze na tylku do 17...(teraz mielismy troche kinestetyki to sie poprzewracalam po podlodze :) ) w domu jestem o 17:30 ... trzeba kolacje dla dzieci ,lekcje z corcia no i sama musze sie uczyc....przewaznie o 21 padam . moze to zly czas na odchudzanie... :( ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. godzina do cwiczen nie ma znaczenia. Nie wiem z jakiego pulapu startujesz jaka jest twoja waga i zwrost a najlepiej BMI.
      Mozesz cwiczyc 5-6 razy w tygodniu, albo co 2 dzien .
      Musisz dopasowac tak swoje cwiczenia abys je w pelni wykonywala regularnie. Jesli nie dasz rady codziennie, to cwicz co 2 dzien . Takaby weszlo Ci to w nawyk.
      Wg mnie i tego co widze po sobie, najszybciej spala sie tluszczyk ruszaja sie intenstywnie tzn Cardio., jak najwiecej cardio. Poszukaj umnie na blogu ostatnio dodawalam post z mnustwem cwiczen na cardio.
      Ja nie mam przekonania do chodakowskiej, ale jesli Ci ona pasuje to mozesz ja dalej kontynuowac. Tak jak pisalam wczesniej cwicz to co lubisz, bo jeslicwiczysz to czego nie lubisz daje Ci gora 3 tygodnie i walniesz tym - ja tak zerobilam hehe :) teraz robie cwiczenia takie jakie mi odpowiadaja i robie je z usmiechem na twarzy :)

      Cwiczenia zawsze po jedzeniu, nie odrazu 1-2 h przed treningiem najlpeiej i nie za duze to jedzenie bo bedzie kolka, po treningu koniecznie bialko. Miesnie musza odpoczxac i zregenerowac sie bialkiem.

      Nie ma zlego czasu na odchudzanie. Poprostu musisz sobie rozplanowac caly tydzien. Siadz w jeden dzien gdy bedziesz miala chwile i rozpisz sobie w kalepodarzu caly Twoj tydzien. Kiedy Cie nie ma w domu, rozne inne obowiazki, dzieci i wtedy wyjdzie Ci czas wolny kiedy mozesz skupic sie na cwiczeniach . Wtedy rozplanujesz sobie tak trening aby nie kolidowal z Twoimi zajeciami i zyciem osobisty. :) Odchudzanie to nie jest najwazniejsza rzecz w zyciu. To odchudzanie ma sie dostosowac do Ciebie, a nie Ty do niego;)

      Odstaw slodycze, smazone rzeczy -gotuj, piecz,ale nie smaz a odrazu poczujesz roznice, zamien talerze na mnijesze - odrazu bedziesz zjadala mniejsze porcje , wiecej warzy iowocow, wywal przetworzone rzeczy, platki itp pieczywo zamien na ciemne - ale stopniowo nie wsyzteki od razu. Tak jak mowila malymi kroczkami, takl abys sie do wszytskiego przyzwyczaila , a nie odrazu dala popalic Twojemu organizmowi.


      Pamietam zaplanuj sobie wszyteko - to jest najlepsza metoda :)

      sorki za bledy iliterowki, ale nie chce mi sie sprawdzac dzisiaj :)

      Usuń
  4. Hej ! Chciałabym interesują mnie te ćwiczenia P90x3 , mogłabyś wstawić link z nimi, byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aa i jeszcze mam pytanie . czy każdego dnia robi się te same ćwiczenia , czy one sie zmieniają . Interesuje mnie jeszcze czy są one na całe ciało czy dane partie ciała ? :D pozdrawiam i z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. treningi sa tak rozlozone aby kazdego dnia cwiczyc cos innego, w linku ktory ci wysle sa do sciagniecia filmy i cala rospiska treningowa, czyli cokazdegodnia musisz cwiczyc :) kazdego dnia robi sie cos innego;)

      mozesz pobrac wszyteko z tej strony:
      http://chomikuj.pl/nastaire/Si*c5*82ownia+i+Fitness/p90x3

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje za szybką odpowiedz :)

      Usuń
    3. nie ma za co:) daj znac koniecznie jakie rezultaty >)

      Usuń
  6. Hej, mam prośbę:) Mogłabyś mi wysłać 3miesięczną rozpiskę treningu(opis ćwiczeń też byłby mile widziany:D) p90x3? I od razu korzystając z okazji zapytam co byś bardziej polecała na redukcje i rzeźbę, classic czy lean ? Z góry dzięki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zacznij od classik :)

      pod tym linkiem masz wszyteko, cwiczenia i rozpiske ;)
      wystarczy sobie sciagnac ;)

      http://chomikuj.pl/nastaire/Si*c5*82ownia+i+Fitness/p90x3

      Usuń
  7. Mam pytanie :) ćwicze p90x3 Lean, ale strasznie się boje, że nie schudne tylko sobie wyrobie miesnie... że bee ważyć dużo wiecej niz obecnie i mam obawy czy to ćwiczyć czy nie :/
    Już widzę że na ramionach mam mięśnie o.O A przedtem były flaki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, fajnie, ze napisalas. A wiec tak: miesnie napewno beda bardziej widoczne, ale to nie beda miescie jak po silowni bez obaw;) Tkanka tluszczowa zredukuje sie na korzysc miesni. Wies spokojnie mozesz cwiczyc bez obaw, bo bedziesz wygladac proporcjonalnie, tzn tluszcz zniknie a uwidocznia sie miesnie, a nie obwisla skorka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu to super :) a myślisz, że jak będę codziennie to ćwiczyć i w miarę zdrowo się odżywiać to mam szanse dużo schudnąć? bardzo mi na tym zależy :)

      Usuń
    2. Plan treningowy jest na 3 miesiace rozpisany codziennie. Wiec musisz cwiczyc go codziennie;) Co do szybkoscis chudniecia hmm trudno mi powiedziec, gdyz nie wiem jak wygladasz, jakie sa proporcje Twojego ciala, poziom tkanki tluszczowej itd itp, Ale jak sie cwiczy i zdrowo sie odywia to zawsze sie chudnie;):)
      Ja robilam go i juz po miesiacy widzialam rezultaty, niestety nie zrobilam go w calowsic gdyz ja lubie zmiany hehe :):) Ale pamietaj nic na sile, jesli zacznie Cie nudic szybko zmiena program cwiczen bo nie zrobisz go do konca .

      Usuń
  9. hej :) czy mogłabym także prosić o 30 dniowy plan treningowy p90x3 ? Pozdrawiam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger