buty imperia wo`s elbrus

Na samym poczatku pisze, iz to nie jest post sponrorowany, ani zadna inna reklama. Chce poprostu opowiedziec i pokazac wam moj wczorajszy zakup:)



Urlop spedzam w tym roku w Polsce:) I jak za kazdym razem wyglada to tak, ze pierwsze kilka dni mamy z Moja Mama manie zakupowa . Wczoraj weszlysmy do sportowego sklepu. Ona zakupila super kurtke  i misiowata bluze a  ja sportowe buty.

Napisane jest ze sa to buty do biegania. Model buty imperia wo`s elbrus. Kolor blekitny. Chcialam kolor czarny byl super ale niestety rozmiar ktory zostal to 37, a ja nosze 39. Ale ja narazie nie bede ich wykorzystywac do biegania bo jest zdecydowanie za zimno na bieganie w grudniu. Kupilam je z zamiarem ubierania ich do moich cwiczen w domu. Stare byly w mega oplakanym stanie, az mi wstyd ich pokazac wiec zdjecia starych butow nie bedzie. powiem tylko tyle ze kupione byly w decathlonie w Uk.

Nowe byly na przecenie ze 180 zl na 50 zl. Cena rewelacyjna jak na takie buty. Lekkie niemilosiernie, w ogole nie czuc ich na nogach. Wygodne megaaaaaaaaaaaaaaaa. Dzisiaj kolejna runda treningu wiec je wyprobuje.
Jesli ktos ma mozliwosc je zakupic to polecam. Swoje kupilam w martesie. Na stronie ich nie widzialam wiec jak ktos ma blisko stacjonarnie do niego to polecam.

A wygladaja tak (zdjecie zapozyczylam w internetu):
na zdjeciu moze nie wygladaja tak korzystnie. Nie sa tak przeswitujace. Jak bede meic mozliwosc to potek  dolacze realne foto tych butow.

Podobaja wam sie ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za komentarz i zapraszam ponownie. BeSlim

Copyright © 2014 be slim , Blogger