Słodycze

Słodycze





Dobra przyznam się, bo po co oszukiwać. Zjadłam 3 cukierki. Tak z tej miski powyżej. Kusiły, kusiły i wleciały do kawy.

No cóż. Jestem tylko człowiekiem. Nie przygotowuje się do zawodów sylwetkowych, gdzie takie postępowanie pewnie zrujnowałoby mi występ na scenie.

Piszą to, chce Ci powiedzieć, że jestem normalnych człowiekiem, który też czasem ma słabszy dzień, który potrzebuje kawałka czekolady.

Wszytko z umiarem. Trzeba wiedzieć, kiedy powiedzieć STOP.

Widzisz, mogłam zjeść pół powyższego pudełka. Zjadłam 3 sztuki i wystarczyło. To dobra lekcja dla nas. Trzeba wiedzieć, kiedy zachować umiar. Okay zdarzyło Ci się, tak jak mi podjeść coś, ale nie załamuj się i nie odpuszczaj. Jutro jest kolejny dzień, kolejne menu, które będę trzymać. Kolejna czysta micha. Nie będę tych cukierków jeść cały tydzień. Moje jelita nie wytrzymałyby tego.

Fakt, ruszyło mnie poczucie winy po nich, i dalsza część dnia nie było zbyt radosna. To dobrze, wiem, jak na mnie działają takie niezdrowe rzeczy. Brzuch bolał następnego dnia i poczucie winy też było.

Ja wyciągnęłam wnioski, a Ty ? Jak reagujesz po zjedzeniu czegoś, co nie sprawi, że sylwetka będzie idealna, a wręcz przeciwnie?



Śniadanie

Śniadanie








Wreszcie znalazłam śniadanie, które jest dla mnie sycące. Duże, które trzyma na dłużej niż 2 godziny.

Zdecydowanie preferuje śniadania wytrawne. Moje śniadanie, to na chwile obecna omlet z płatkami owsianymi. 

Widzisz, zaczynałam od szakszuki, owsianki, a kończę na omlecie. Nie jest powiedziane, że będę go jeść cały czas. Na razie jem go już od tygodnia i dla mnie to najlepsza opcja. Nie będę podawać gramatury, gdyż musisz sama wyliczyć ile i czego potrzebujesz na ten pierwszy posiłek.

U mnie to: olej kokosowy, boczek, jajka, płatki owsiane, woda, sałata (generalnie jakieś zielsko), awokado (jeśli go obecnie mam), pomidory. Czasem cebula.


 A prezentuje się tak jak na powyższym zdjęciu.

Potem jest kawa z mlekiem. Ograniczyłam jej wielkość do małego kubka z mlekiem około 125 ml. I takie śniadanie syci mnie na bardzo długo. Plusy takiego śniadania: można go nawet zrobić dzień wcześniej. Nie ma wymówki, że nie ma czasu rano nas coś zdrowego. 

Pamiętaj, jak ja zebrałam tyłek, to Tobie tez się uda. Od typowego lenia kanapowego, który stracił motywacje, do osoby, która nie może się doczekać tego pysznego, zdrowego śniadania i treningu. 

Być dzieckiem VLOG

Być dzieckiem VLOG



 Fajnie jest się stać, choć na chwile małym dzieckiem. Macie tak czasem? W vlogu możecie zobaczyć co się u mnie działo w ostatnich dniach.





Angielskie życie Vlog

Angielskie życie Vlog







Ajć, Ajć zapomniałam napisać, że na YT jest kolejny vlog. Kliknij TUTAJ
W przyszłym tygodniu będzie post na blogu plus kolejny film na YT. 
Zapraszam Was też na mój FB i INSTAGRAM.





Copyright © 2014 BeSlim , Blogger